Det var väl på tiden!

Tjoho!!
Äntligen har A-kassan beslutat att jag ska få lite pengar..
Hela 43 dagars utbetalning.
Idag har jag varit riktigt duktig, 
har tvättat två maskiner tvätt,
och plockat i ordning i hela huset.
Så i morgon är det snabeldraken som ska jobba lite.
Jag ska ha spaparty på lördag,
och då vill man ju att det ska se liiite snyggt ut.
Mor ville ha packhjälp i morgon oxå.
Nu börjar hon bli riktigt hispig. 
Dom åker på söndag..
Om man tittar ut genom fönstret just nu
vill jag gärna hoppa ner i resväskan och
följa med. 
Tycker inte om snö och regn och kyla!!
Nej, fram med sol och värme.
Ska nog emigrera till nåt varmt land.
Min syssling med barn åker ju hem
till Australien om två dagar.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0