Snälla jag!!

I morse tog lillkillen och jag en sovmorgon.. 
Vi vakna vid 8!!
Kolla tv och dator. Slappa!!
Frukost och sen iväg på skaparverkstad för honom.
Själv for jag hem för att röja lite,
men det blev prismärkning av loppis saker i stället. 
Det är ju sånt man inte kan göra med barn hemma..
Men huj så var det dags att hämta igen.
In till grannen och gratulera i efterskott.
Hon fyllde 17/10 så nu var det på tiden..
Fick rycka ut som privat chaffis, 
granntjejen och min dotter rider tillsammans
och hon missade bussen.
Snäll som jag är körde jag henne dit..
Med en slurk vin i magen och utan körkort.
BUSIGT!!
Hem och börja plocka upp Panda saker som dotra sålt,
hela bordet fullt med högar.
Nästa vecka lär hon få jobba lite..
Pizza till middag,
så nu blir det soffläge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0