Nej nu!!

Nu får jag skämmas lite..
Inte skrivit på flera dagar!!
Gjorde matteprov i måndags i alla fall.
Jag tror det gick åt pipsvängen..
I går var jag och grannen till kyrkan och sjöng lite 
med våra grabbar.
Sen när jag gjorde pannkakor till lunch,
gjorde sonen en sockerkaka med äpplen och päron i.
Jag sa bara vad, och hur mycket han skulle ha av allt.
Den blev såå god!
Han är ju faktiskt bara 5 år...
Var över till grannen och bjöd också.

PÅ kvällen var gubben och jag in till stan,
först så åt vi på restaurang för att sen
gå på teater. 
Det blev en trevlig kväll..
I morse ringde dom från skolan 
och ville att jag skulle komma och jobba..
PÅ HÖGSTADIET!!!
Men det gick faktiskt bra tyckte jag.
Var ner på vattengympa en sväng på kvällen,
så jag lär sova gott..
Nya tag i morgon..
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0