Här var det livat!!

I natt har vi haft barnens kusin sovandes här.
Syrran med man skulle till London,
våra föräldrar som skulle vara hos dom 
var ut på baluns i går kväll,
så då fick lillfröken komma till oss.
Det var pappas present att gå på Wallmans.
Det har väl gått bra, 
lite tjafs igår mellan kusinerna.
Två mycket starka viljor som krockade.
Nu i morse vaknade hon vid sex och 
där har jag blivit lite bortskämd.
Lillkillen sover oftast till sju.
Men nu leker dom för fullt.
Angående fönsterputsning och gardinuppsättning så
har jag bara sonens fönster kvar nu,
resten färdigt..
Själva julpyntningen får vänta två veckor till.
Då får alla tomtar krypa fram ur vråna.
Nu ska jag försöka sätta mig i soffan och läsa bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0