Men oj nu har veckan gått!!

Gjorde ju nationella provet nr 2 på tisdagen, 
och det gick faktiskt riktigt bra,
för på onsdagen fick jag betyget och det blev G.
Klart man vill ha högre betyg, 
men jag får väl vara nöjd ändå.
På onsdagen kom ju oxå snön,
så det blev skottning 
varvat med pulkåkning på baksidan.
Igår var jag med mor till stan 
för att lämna lite pengar till tandläkaren,
som tur är behöver jag inte komma 
tillbaka till honom på ett år.
Sen blev det ju lite mat shopping på maxi.
Så det blev en heldag.
Idag har jag dykt ner i tvättkorgen 
och kört tre maskiner.
Promenerat till second hand butiken 
för att upptäck att dom hade stängt idag.
Det blev till att släpa bobben hem igen. 
Sen över till grannen för fika och skitsnack.
Ska på samtal med dotra i kväll. 
Hoppas det inte är alltför dystra besked man får av fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0