Home sweet home!!

Hemkommen från kryss med tjejerna.
Bra musik, "The Poodels" spelade..
Mycket dans, Har ont i knän idag..
Mycket folk, Ja hua vad vi trängdes..
Mycket mat, Åt buffé på kvällen, 
men hungrig idag igen..
Lagom med dricka..  Salongsberusad..
=Kul resa
Vi blev tvungna att byta hytt, 
den vi fått hade nog båtens rökhörnas
ventilations utblås inne i sig.
Det var omöjligt att vistas där..
till och med en av rökarna tyckte det lukta illa..
Så vi fick flytta upp 4 våningar..
Helt OK..
Vissa sjöng karoke, inte jag dock..
     
Trodde jag skulle däcka i hop när jag kom hem
men i stället fick jag en energi kick.
Har nu:
*läst dagens tidning,
*packat upp min väska,
*plockat ur diskmasinen,
*vattnat alla blommor,
*slagit in adventspaket,
*slagit in alla julklappar..
Men nu blir det soffläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0