Söndagkvällsrapport!!

Då var den här helgen slut och vad har hänt....
Svärisarna och mannens syster med familj kom på lördagen och åt smörgåstårta, hemgjord.
Hade gjort två olika, en med räkor och lax och en med oliver och tonfisk. Jag gillade den med oliver mest..

Mannen fortsatte att måla på huset, nu är det vitt som gäller ett tag.
Ungarna har vi inte sett till så himla mycket, det har varit kompisar som gällt hela helgen..
Idag har jag faktiskt varit såå duktig, jag har klyvt ved. I alla fall lite.. men det är ju så himla trist. 
Och det känns ju som vi aldrig blir klara.. Vill gärna ha veden torr till i vinter så vi kan elda i kaminen men kan ingen snäll själ komma och fixa det.. det tycker jag inte vore mer än rätt!!
Har avverkat några avsnitt vänner också på kvällningen, gubben min och jag är inne i nåt sorts vänner maraton. Säsong 6..
Borde nog gå och natta, ska plugga matte i morgon.. Such!! Har inte hittat på "mattehjärncellen" än, den kanske har gömt sig bakom "ligga i soffan och läsa en bra bok istället cellen", får nog börja leta snart...
Natti natti alla snillen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0