Illa jag mår illa!

Nu var det ett tag sen sist igen.. Vad har hänt sen sist...

Vi har tagit tag och målar huset, det så tråååkigt!!
Igår var jag ut på galej och drack lite för mycket så idag har jag inte varit så aktiv utan legat på soffan och ojat mig..
Tur att vi har mina underbara föräldrar som har ställt upp. När detta är klart får vi hitta på något spec. som tack för hjälpen.

I morgon är det skoldag för tjejen, sonen blev lite sur för att han inte fick gå till dagis när syrran får gå till skolan men men..
Fick order om att ha min och sonens väskor packade till två i morgon em, mannen ska med mig på överraskning. 
Iiii vad spännande!!

Trodde jag skulle börja plugga matte i morgon kväll men jag står på reservlistan och får snällt vänta.
Synd när man är inställd på att plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0